Biuro klientów detalicznych
O nas
Do naszych zadań należy:
  • obsługa klientów indywidualnych oraz wybranych klientów instytucjonalnych w zakresie sprzedaży produktów oferowanych przez DMBH,
  • obsługa w/w klientów w związku z prowadzeniem rachunku papierów wartościowych, rachunku praw pochodnych, rachunku praw majątkowych oraz rachunku pieniężnego,
  • organizacja oraz obsługa klientów w ramach obrotu niepublicznego organizowanego za pośrednictwem DMBH,
  • bieżąca kontrola i nadzór procesów wewnętrznych związanych z obsługą klientów indywidualnych,
  • wystawianie zleceń brokerskich przez uprawnionych maklerów,
  • trosce o wygodę i zaspokojenie potrzeb oraz wymagań naszych klientów, do ich dyspozycji pozostają następujące zespoły:

Zespół Dystrybucji Internetowej
Podstawowe zadania:
Obsługa klientów w zakresie usług brokerskich świadczonych za pomocą Internetu,

Typowe czynności wykonywane w zespole ZDI :

  • bieżące monitorowanie sprawności i efektywności działania internetowej platformy transakcyjnej,
  • obsługa zleceń kupna/sprzedaży w zakresie instrumentów finansowe notowane na rynku zorganizowanym (GPW, BondSpot) oraz anulowania złożonych wcześniej dyspozycji,
  • obsługa zapisów na papiery wartościowe oferowane w publicznych ofertach, dystrybucja których przeprowadzana jest poprzez internet,
  • obsługa innych dyspozycji w zakresie usług oferowanych poprzez Internet oraz obsługi internetowego rachunku inwestycyjnego,
  • komunikacja z Klientami w zakresie rozwiązywania problemów powstałych z bieżącej eksploatacji platformy internetowej DMBH.

W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących świadczenia przez DMBH usług poprzez Internet, prosimy o kontakt.