Biuro klientów detalicznych
O nas
Do naszych zadań należy:
  • obsługa klientów indywidualnych oraz wybranych klientów instytucjonalnych w zakresie sprzedaży produktów oferowanych przez DMBH,
  • obsługa w/w klientów w związku z prowadzeniem rachunku papierów wartościowych, rachunku praw pochodnych, rachunku praw majątkowych oraz rachunku pieniężnego,
  • organizacja oraz obsługa klientów w ramach obrotu niepublicznego organizowanego za pośrednictwem DMBH,
  • bieżąca kontrola i nadzór procesów wewnętrznych związanych z obsługą klientów indywidualnych,
  • wystawianie zleceń brokerskich przez uprawnionych maklerów,
  • trosce o wygodę i zaspokojenie potrzeb oraz wymagań naszych klientów, do ich dyspozycji pozostają następujące zespoły:

Zespół Dystrybucji i Dokumentacji
Podstawowe zadania:
  • prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji Klientowskiej związanej z zawarciem Umów maklerskich oraz dyspozycji Klientów,
  • wsparcie komórek DMBH bezpośrednio obsługujących Klienta w zakresie prowadzenia procesu dokumentacyjnego,

Typowe czynności wykonywane w ZDD:

  • zakładanie rachunków brokerskich w systemie operacyjnym oraz dokonywanie  zmian na podstawie dyspozycji Klientów,
  • weryfikacja formalna umów maklerskich oraz dyspozycji Klientów jak również ich zmian w zakresie zgodności z obowiązującymi regulacjami,
  • przygotowywanie oraz wysyłanie do Klientów umów świadczenia usług maklerskich oraz archiwizacja dokumentów i dyspozycji związanych z rachunkami inwestycyjnymi (w tym ustalaniem haseł do obsługi telefonicznej oraz internetowej).

W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących przesłanych przez Państwa dokumentów, prosimy o kontakt.