Biuro klientów detalicznych
O nas
Do naszych zadań należy:
  • obsługa klientów indywidualnych oraz wybranych klientów instytucjonalnych w zakresie sprzedaży produktów oferowanych przez DMBH,
  • obsługa w/w klientów w związku z prowadzeniem rachunku papierów wartościowych, rachunku praw pochodnych, rachunku praw majątkowych oraz rachunku pieniężnego,
  • organizacja oraz obsługa klientów w ramach obrotu niepublicznego organizowanego za pośrednictwem DMBH,
  • bieżąca kontrola i nadzór procesów wewnętrznych związanych z obsługą klientów indywidualnych,
  • wystawianie zleceń brokerskich przez uprawnionych maklerów,
  • trosce o wygodę i zaspokojenie potrzeb oraz wymagań naszych klientów, do ich dyspozycji pozostają następujące zespoły:

Zespół Telecentrum
Podstawowe zadania:
  • telefoniczna obsługa wszystkich klientów DMBH w zakresie przyjmowania i realizacji dyspozycji oraz zleceń związanych z posiadaniem przez Klienta rachunku inwestycyjnego (dotyczy klientów posiadających Umowę umożliwiającą składanie zleceń i dyspozycji przez telefon),
  • udzielanie Klientom oraz potencjalnym Klientom wszelkich informacji dotyczących szczegółów oferty i  usług świadczonych przez DMBH.

Za pośrednictwem Zespołu Telecentrum nasi klienci mogą również składać:

  • zlecenia kupna/sprzedaży na instrumenty finansowe notowane na rynku zorganizowanym (GPW, BondSpot)  oraz anulowania, złożonych wcześniej telefonicznie lub innymi środkami technicznymi, dyspozycji,
  • zapisy na papiery wartościowe oferowane w publicznych ofertach, w dystrybucji których uczestniczy DMBH,
  • inne dyspozycje w zakresie usług oferowanych przez DMBH oraz obsługi rachunku inwestycyjnego.

Ponadto klienci DMBH za pośrednictwem Zespołu Telecentrum, mogą uzyskać miedzy innymi informacje dotyczące:

  • stanu rachunku brokerskiego  oraz rachunku finansowego,
  • realizacji lub braku realizacji złożonych zleceń,
  • aktualnych notowań poszczególnych papierów wartościowych oraz innych instrumentów finansowych (serwis informacyjny Reuters oraz system giełdowy Warset),
  • najnowszych wiadomości z rynku kapitałowego (serwisy informacyjne PAP oraz Reuters),

Pracownicy Zespołu Telecentrum pozostają do dyspozycji naszych klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.