Biuro klientów detalicznych
O nas
Do naszych zadań należy:
  • obsługa klientów indywidualnych oraz wybranych klientów instytucjonalnych w zakresie sprzedaży produktów oferowanych przez DMBH,
  • obsługa w/w klientów w związku z prowadzeniem rachunku papierów wartościowych, rachunku praw pochodnych, rachunku praw majątkowych oraz rachunku pieniężnego,
  • organizacja oraz obsługa klientów w ramach obrotu niepublicznego organizowanego za pośrednictwem DMBH,
  • bieżąca kontrola i nadzór procesów wewnętrznych związanych z obsługą klientów indywidualnych,
  • wystawianie zleceń brokerskich przez uprawnionych maklerów,
  • trosce o wygodę i zaspokojenie potrzeb oraz wymagań naszych klientów, do ich dyspozycji pozostają następujące zespoły:

Punkt Obsługi Klientów
Podstawowe zadania:
  • bezpośrednia obsługą wszystkich klientów DMBH w zakresie przyjmowania i realizacji dyspozycji i zleceń związanych z posiadaniem przez Klienta rachunku inwestycyjnego,
  • zawieranie Umów brokerskich,
  • dystrybucja jednostek funduszy inwestycyjnych,
  • udzielanie wszelkich informacji Klientom oraz potencjalnym Klientom dotyczących szczegółów oferty usług świadczonych przez DMBH.

Typowe czynności wykonywane w POK:

  • zawieranie Umów brokerskich,
  • przyjmowanie i realizacja zleceń kupna/sprzedaży na instrumenty finansowe notowane na rynku zorganizowanym (GPW i BondSpot),
  • przyjmowanie zleceń nabycia/zbycia jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych,
  • przyjmowanie zapisy na papiery wartościowe oferowane w publicznych ofertach, w dystrybucji których uczestniczy DMBH,
  • przyjmowanie inne dyspozycje w zakresie usług oferowanych przez DMBH,
  • otrzymać szczegółowe informacje o produktach dostępnych za pośrednictwem DMBH oraz wszelkie dostępne materiały informacyjne, analityczne i marketingowe

Pracownicy Punktu Obsługi Klienta pozostają do dyspozycji naszych klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30-17:30, obsługa kasowa prowadzona jest w godzinach 9:30-16:30.