Biuro klientów detalicznych
O nas
Do naszych zadań należy:
  • obsługa klientów indywidualnych oraz wybranych klientów instytucjonalnych w zakresie sprzedaży produktów oferowanych przez DMBH,
  • obsługa w/w klientów w związku z prowadzeniem rachunku papierów wartościowych, rachunku praw pochodnych, rachunku praw majątkowych oraz rachunku pieniężnego,
  • organizacja oraz obsługa klientów w ramach obrotu niepublicznego organizowanego za pośrednictwem DMBH,
  • bieżąca kontrola i nadzór procesów wewnętrznych związanych z obsługą klientów indywidualnych,
  • wystawianie zleceń brokerskich przez uprawnionych maklerów,
  • trosce o wygodę i zaspokojenie potrzeb oraz wymagań naszych klientów, do ich dyspozycji pozostają następujące zespoły:

Zespół Klientów CitiGold
Podstawowe zadania:
Telefoniczna, indywidualna obsługa wybranej grupy klientów (klienci VIP) w zakresie usług brokerskich świadczonych przez DMBH.

Typowe czynności wykonywane w zespole ZCG:

  • bieżący kontakt z klientami w zakresie wynikającym z ich indywidualnych potrzeb,
  • przyjmowanie i realizacja zleceń kupna/sprzedaży na instrumenty finansowe notowane na rynku zorganizowanym (GPW i BondSpot),
  • przekazywanie bieżącej oraz ogólnej informacji rynkowej,
  • przyjmowanie zapisów na papiery wartościowe oferowane w ofertach publicznych, w dystrybucji których uczestniczy DMBH,
  • przyjmowaniem innych dyspozycji w zakresie usług oferowanych przez DMBH oraz obsługi rachunku inwestycyjnego,
  • informowanie klientów o produktach dostępnych za pośrednictwem DMBH, dystrybucja materiałów informacyjnych, analitycznych i marketingowych.

W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących oferty usług świadczonych przez DMBH na rzecz klientów indywidualnych, prosimy o kontakt.